BMW Original Exclusiv Magistral







La intrarea în BMW Welt din Munchen m-a întâmpinat sloganul „Freude am Fahren”  care se traduce prin ”Plăcere la condus”. În acel moment aveam încă în minte ideea că BMW produce doar mașini prea puternice și fițoase, fapt pentru care refuzam constant să rămân impresionată de orice model al lor. Bayerische Motor Werk, pe scurt BMW, este unul dintre cei mai apreciați producători auto din lume, nu doar pentru designul sofisticat, unic și extravagant pe care îl oferă, ci și pentru comoditatea și seriozitatea la care inginerii nemți țin atât de mult. BMW Welt este cea mai mare reprezentanță auto din Europa. Locul în care te poți rătăci printre nenumăratele modele, dar și locul în care poți călători înapoi în timp vizitând muzeul auto BMW. 

Când am intrat în clădire, am fost întâmpinată de ”OZN”-uri, cum îmi place să le spun. Un BMW i8 Roadster și un BMW Z4 ”First Edition” stăteau mândre unul lângă altul pe partea dreaptă. Lumea se îngrămădea să se pozeze alături de ele, ceea ce ne-a făcut să le admirăm de la distanță. Oricum nimeni nu se poate apropia prea tare de mașinile expuse fiindcă sunt înconjurate cu o bandă de protecție. Dar, pentru mai mult decât clătirea ochilor, un agent te întâmpină zâmbăreț pentru a te îndruma spre locul în care te poți urca în toate tipurile de BMW. Dar cum sunt multe, acesta e deja pregătit să te conducă spre acele mașini care se lipesc efectiv de tine. Așa am pățit noi, Oricum ne-ar fi luat câteva zile să testăm tot ce era acolo. Norocul cel mai norocos a fost că agentul nostru era român și ne-am înțeles perfect pe limba noastră, fără să ne împotmolim în germana pe care nu o stăpâneam atât de bine ori în engleza plină de lapsusuri. Ei bine, Gabriel, reprezentant BMW Welt, ne conduce în raiul automobilelor unde am descoperit că există mașini perfecte nu doar pentru bărbați, ci și pentru femei. Pentru mine, adică. I-am spus din start că nu vreau MINI, vreau un BMW BMW . 
Direct spre el m-a dus: 
BMW seria 2 Coupe mai exact BMW M240i Coupé

Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. 4,6

Viteza maximă, 250 km/h   

 340 CP 

Tehnologie Efficient TwinPower Turbo

Asistent la parcare, pilot automat,

 Info pentru limită de viteză 

Am încredere în produsele nemțești, dar habar n-aveam cum aș putea întreține o astfel de mașină, așa că l-am întrebat pe Gabriel dacă mă poate îndruma. Am aflat că foarte mulți deținători de automobile folosesc produse aftermarket, ceea ce nu este deloc indicat, fiindcă aceste piese au o calitate inferioară și nu pot oferi același randament ca produsele originale. Multi dintre posesorii de automobile BMW și nu numai fac greșeala de a confunda piesele de origine cu cele aftermarket. Asta nu înseamnă că nu vei găsi „discuri de frână” produse de același producător X și pe aftermarket. Aici apare marea confuzie, piesele originale respectă un standard înalt de calitate impus de producător. Cum este în cazul nostru BMW. (Adrian Podariu) În plus produsele de proastă calitate pot pune viața în pericol. Este necesar, chiar vital, să acordați o foarte mare importanță îngrijirii adecvate autoturismului pe care îl dețineți deoarece nu doar că într-un final veți pierde mai mulți bani, dar riscați să pierdeți ceea ce aveți mai de preț.

Acestea fiind spuse, l-am întrebat dacă cunoaște vreun distribuitor de încredere din România de la care pot cumpăra piese BMW originale, iar domnul, amabil și simpatic, a căutat în Softul BMW lista cu distribuitorii recomandați din țările Europene. Întoarce tableta și văd:




Puteți achiziționa cu încredere piese de BMW de la eXclusiv OEM , îmi zice. Au de toate, de la filtre, jante, accesorii originale BMW până la ulei original BMW și tot ce este necesar. Au chiar și Gift Shop BMW. Deci tot ceea ce înseamnă și include piese originale BMW.
Bun, superb, am găsit și mașina perfectă și distribuitorul de încredere. M-am mai plimbat pe-acolo cam jumătate de zi și-am plecat mulțumită. După ce am ajuns înapoi în România, am cumpărat, așa cum mi-am promis, o mașină Seria 2 Coupe. În leasing, da, de la Proleasing Motors.  :D

Până la întreținerea tehnică a unei mașini noi mai e cale de bătut, dar încă de la început, am acordat atenție îngrijirii estetice, fiindcă o mașină trebuie respectată și tratată ca propria casă. Nimic nu-i mai plăcut decât să conduci o mașină curată și parfumată, iar esențele auto pentru BMW cumpărate de la Exclusiv OEM sunt demențiale.

Am strigat în gura mare tuturor deținătorilor de BMW pe care îi cunosc că direct din Germania mi s-a recomandat Exclusiv OEM și toți cei care au ajuns să procure piesele de aici au mărturisit că diferența de preț între piesele aftermarket și cele originale BMW de la OEM este aproape neobservabilă.
 Așa că strig în gura mare și aici să vadă toți proprietarii de BMW pe care nu îi cunosc.





Exclusiv OEM: Bd. Dacia nr.118, sector 2, Bucuresti . 
Numere de telefon 0721.282.092 si 0730.950.626 .





Articol scris în cadrul competiției SuperBlog 2018 / Proba 7: Exclusiv OEM 

Surse foto: ExclusivOEM.ro și BMW Welt





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cea mai frumoasă țară din lume pentru vacanța de vară

Fericire totală de la prima gură de cafea

Wish list: Inima României