Pentru că te iubesc


Au în lumea asta toate lucrurile câte un ”pentru că”; iubirea e din altă lume și se ivește din senin, fără ca să știi de ce, se dă pe față fără să știi cum și te duce, fără să știi unde. 

- Ioan Slavici






Au adormit în sfârșit! Ah, cât de mult mi-ar plăcea să stăm trezi toată noaptea ca în vremurile de demult. Să ciocnim un pahar de șampanie, să povestim, să râdem și să ne iubim fără grabă, fără teama că facem prea multă gălăgie, fără să fim întrerupți... Într-un cuvânt, fără nicio grijă. 





Mie-mi spui? Am aceleași gânduri ca și tine, dar vezi tu, asta am ales amândoi și nu aș da nimic din tot ce avem. Chiar dacă în fiecare seară suntem obosiți, suntem fericiți. 



Spune-mi iubitule, ori mai bine adu-mi aminte când am fost ultima oară doar noi doi? A trecut timpul și-mi par atât de departe momentele când puteam pleca oriunde în lume...




A fost demult, draga mea. Aproape că nici eu nu-mi mai petrec timpul amintindu-mi pe unde-am cutreierat, însă mă surprind dorindu-mi o zi fără absolut nicio grijă. 



 O zi în care să-ți adulmec parfumul pielii și să mă cufund în brațele tale pline de dragoste...






... O zi în care să alergăm ca bezmeticii ținându-ne de mână. S-alergăm spre soare, spre stele. Să ne înfruptăm unul din celălalt ca doi flămânzi ce suntem. 




 Să te încurci în părul meu...








Să mă descurci cu sărutul tău...


💌

Dragul meu soț,  


Aseară am adormit amândoi având pe buze cuvinte născute din visuri, cuvinte ieșite din adâncuri, eliberate de închisoarea frustrării în care le ținem. Amândoi ne ferim să spunem cât de mult ne dorim să evadăm, să fugim într-un colț de lume unde cuvântul ”trebuie” să nu existe. Nu ne spunem dorința de-a dezerta din teama de a nu părea egoiști. Avem o familie pe care o îngrijim cu-atât de multă dedicare, cu-atât de multă pasiune și ne încălzesc zâmbetele și fericirea copiilor noștri cum nu ne-am fi putut imagina înainte de toate-acestea.
În ziua în care te-am cunoscut ți-am spus că mi-ar plăcea să închid ochii iar când îi deschid să fiu plecată în altă lume. Într-o lume în care nu există aparențe ori minciună. Într-o lume în care există doar glasul sufletelor așa cum sunt: blânde, fericite, iubitoare... M-ai strâns puternic la pieptul tău și prin îmbrățișarea ta plină de dragoste inimile noastre au început să bată în același ritm. 
Tic-tac, tic-tac, tic-tac... 
Din acel moment unic am creat lumea pe care o visam. Blândă, fericită și plină de iubire. 
De când cu cei mici nu prea avem timp de noi și ne-ncălzim unul pe altul alergând mereu în toate părțile. 
Tot anul am așteptat concediul pentru a pleca spre mare cu dorința de a ne relaxa și a fost frumos, dar pe cine mințim? Noi doi nu ne-am relaxat deloc. Doar am avut grijă de copii într-un alt colț de lume. În ultimii ani toate vacanțele sunt ale lor mai mult decât ale noastre. Dar știi ce? Astăzi vreau să fiu egoistă! Vreau să ne avem unul pe altul așa cum ne-am spus aseară. Astfel că, dis de dimineață, după ce-ai plecat la serviciu, m-a trăsnit ideea de a face împreună un city break în Praga. Îmi pot imagina fața ta, dar nu râde, vorbesc serios. Fii atent, am intrat pe city break Christian Tour , am căutat direct destinația pe care am scris-o mai sus și pagina s-a umplut de oferte city break. Nu-ți voi spune ce hotel am ales, sunt sigură că-ți va plăcea foarte mult fiindcă mereu când am ales hoteluri Christian Tour  am fost mai mult decât mulțumiți. Dar îți voi destăinui că abia aștept să ne plimbăm împreună pe Podul Carol. Ți-am spus mai demult că mi se pare ca desprins din povești, îți amintești? 


M-am gândit că nu mai vreau să aștept, astfel că vom avea un weekend doar pentru noi.  Vreau să bem un ceai în Piața Orașului Vechi din Praga, să ne plimbăm pe malul râului Vltava, să fugim după amiază în cameră, să ne iubim așa cum am spus, fără griji, fără deranj, în liniște și armonie deplină. 
Apoi, știind că ești pasionat de istorie, te invit să vizităm Castelul Praga, dar şi atracţiile din preajmă, cum sunt Catedrala Sf. Vitus, Vechiul Castel Regal, Basilica Sf. Gheorghe şi grădinile regale. Iar după lăsarea întunericului, îmbrățișați vom admira castelul și catedrala sub luminile care le pun și mai mult în valoare. 
Ah, musai să încercăm Vepřoknedlozelo, felul preferat de mâncare al cehilor.
Ei bine, apoi toată noaptea va fi doar și doar a noastră! Să ne iubim ca doi flămânzi... 
Duminică, în funcție de ora la care ne trezim, vom alerga ca bezmeticii ținându-ne de mână, spre soare, spre stele, încurcându-ne unul în brațele altuia și descurcându-ne cu infinite sărutări. 
Pentru că te iubesc! 

Cu dragoste, a ta soție! 

Ps: Da, avem cu cine lăsa copii. Totul este pregătit! 








Articol scris în cadrul competiției SuperBlog 2018 / Proba a doua, City Break alături de Christian Tour 

Photo1: By Becca Tapert
desen1: Pin by Boriana Giormova
desen2: Carwad.net
Photo2: Christian Tour/ Podul Carol din Praga




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cea mai frumoasă țară din lume pentru vacanța de vară

Fericire totală de la prima gură de cafea

Wish list: Inima României