Hai să-ți vând ieftin un pont bun





Săptămâna trecută mă sună supărată o prietenă. ”Ce-ai pățit?”, o întreb agitată. Mă anunță tristă, și o înțeleg, că vrea să se apuce de renovarea acoperișului casei, doar că socoteala de-acasă nu-i ca cea din târg. După ce  economisise cât de mult putuse în ultimele luni, se trezise că pentru a-și pune acoperiș nou la o casă are nevoie de mult mai mult decât de țigle. Ea calculase un preț după cum îi spuse nu știu ce vecin, dar nu se interesase în amănunt despre ce este vorba. Nici nu-mi povestise nimic despre problema pe care o avea cu acoperișul, dar nici atunci n-a fost prea târziu. Dintre toate persoanele pe care le cunosc, Maria este cea mai încăpățânată. Întotdeauna vrea să facă totul singură, pe propriile-i puteri, dar nu înțelege că în anumite cazuri este nevoie de sprijinul cuiva. De cele mai multe ori caută sprijin după ce se frige, dar asta este altă poveste. Cum este singură și locuiește în casa bătrânească, îi este dificil să le drămuiască pe toate la locul lor. 

- De aia trebuie să-ți iei un bărbat, dragă! i-am spus râzând în speranța că se va relaxa puțin. 
- Păi, știi...am cunoscut pe cineva. 
- Mă bucur pentru tine! Dar care-i baiul? 
- Problema-i că mi-e jenă să-l invit la mine. Știi filmele alea în care un el o conduce pe o ea și stau ca proștii în fața ușii? Eh, cam așa suntem noi. Pur și simplu îmi este rușine să îl invit în casă. Defecțiunea cu acoperișul o cunoști... Cum să-l invit și să ne plouă-n cap? 
- Cheamă-l și tu când nu plouă. 
- De-aș fi putut aș fi făcut-o, dar cum nu mi-am schimbat acoperișul la timp, a apărut mucegai și umezeală. 
- Măriuță dragă, un bărbat care te place nu stă să se uite la de-astea...
- Da, bine, dar știi că mă simt incomod.
- Știu. 
- Crede-mă, mi-a căzut fața când au venit cei de la firmă și mi-au spus cât mă va costa. Am crezut că leșin. Îmi trebuie încă o dată suma pe care am strâns-o. Dar de unde atâția bani? În mod normal aș fi așteptat, dar acum... 

Măriuța era foarte posomorâtă și începuse să-mi povestească despre tot procesul de schimbare al acoperișului care nu constă doar în a da țiglele vechi jos și a pune altele noi, ci că-i mai trebuie coamă, bordură pentru streașină, jgheaburi, burlane, nu știu ce capace, folie, racorduri, rigips, pvc, plăci de polistiren, cuie, șuruburi... Îmi făcuse capul tocăniță. Nu doar că-mi citea întreaga listă pe care firma la care apelase i-o dăduse, dar îmi spunea și prețurile fiecărui produs. La un moment dat am oprit-o. 

- Bine, Măriuță, înțeleg... 
- Uite, au scris ăștia aici că-mi trebuie și colier. Păi cu banii ăștia imi iau zece coliere să le pun la gât! 
- Draga mea, oprește-te puțin că mi-a venit o idee. 
- Ce idee? 
- Pe-un pupic îți vând un pont bun. 
- Muahhhhh! 


- ”Casa de Comenzi vindem Ieftin”. E simplu și rapid. Intri pe site, comanzi ce-ți trebuie și ei îți fac cel mai bun preț posibil. Pe lângă asta au consiliere gratuită. 
- Oare ar fi mai bine să-i sun? Poate n-am nevoie de toate astea de pe listă.
- Măi, nu mă pricep la materiale de construcții, dar și mie-mi par cam multe. Mai bine sună-i și sfătuiește-te cu ei. Sunt sigură că nu vei fi dezamăgită. Poate chiar îți vor rămâne bani și pentru tapet. În plus, au o chestie foarte faină pe site-ul lor, dacă filmezi livrarea produselor și le trimiți filmulețul, vei beneficia de o reducere. 
- Hai că sună prea bine ca să fie adevărat.
- Numai intră pe site și vezi. Doar nu crezi că te-aș trimite unde nu-i bine. Ai acolo recenzii video care îți confirmă ceea ce-ți spun.  

Cam așa a decurs conversația cu Maria - Măriuța cum îmi place să o alint. Ieri m-a sunat foarte entuziasmată să-mi spună că toate problemele de săptămâna trecută s-au evaporat ca prin minune și acoperișul, dar și pereții din sufragerie sunt în curs de renovare. În plus, i-au rămas bani și pentru zece coliere. Glumesc! Important este că Maria a ieșit cu bine din toată povestea asta și că a rămas foarte mulțumită de serviciile pe care Casa de Comenzi Vindem Ieftin i le-a oferit. 

În orice problemă te afli cu privință la tot ce are legătură cu materiale de construcții, îți sugerez să vizitezi site-ul Vindem-Ieftin.ro pentru a găsi cele mai bune soluții și prețuri care să te scoată din impas.

Toate cele bune!


Articol scris în cadrul competiției SuperBlog 2018, proba a patra


surse foto: vindem-ieftin.ro 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cea mai frumoasă țară din lume pentru vacanța de vară

Fericire totală de la prima gură de cafea

Wish list: Inima României