SmartDiet - Eficiență garantată pentru o viață echilibrată



”Secretul vieții este echilibrul, iar absența echilibrului este distrugerea vieții.”
 Inayat Khan


  • Cum să slăbești și cum să te menții?

În timpul ambelor sarcini am acumulat peste 30 de kilograme. Pentru cei ce mă cunosc a fost un șoc să mă vadă de la 50 la 85 kg. După ce am născut, mulți aproape garantau că nu voi mai reuși vreodată să ajung la o greutate normală. Ba chiar aveam parte de glume răutăciose pe care făceam tot posibilul să le ignor. Atunci am empatizat și mai mult cu oamenii care se luptă cu greutatea. Voiam cu tot dinadinsul să pierd kilogramele în plus, însă lunile treceau și nimic nu se întâmpla. Toți îmi spuneau să fac sport, dar îngrijirea copiilor este un sport în sine, dealtfel foarte epuizant, așadar sfaturile lor începeau mai mult să mă frustreze decât să mă ajute în vreun fel.

Am început să mă documentez tot mai mult și astfel am acumulat cunoștințe despre modul sănătos de a trăi. În toată lumea, de ani întregi, au fost publicate nenumărate tratate științifice despre excesul de greutate și despre consecințele acestuia asupra sănătății fizice și psihice a omului.
Fie că este vorba de câteva kilograme în plus, de celulită sau de obezitate, soluțiile sunt legate întotdeauna de echilibru atât în alimentație, cât și în viața socială. Este important să fie îndepărtați toți factorii ce agravază tendința de îngrășare, dar și pe cei care au declanșat-o, cum ar fi stresul și dereglările/modificările hormonale.

Am aflat că un adevăr universal valabil este acela că ”mâncăm pentru a trăi și nu trăim pentru a mânca”. Înainte de toate, trebuie să mâncăm pentru a ne păstra forțele, organismul având nevoie să își refacă energia consumată pe timpul zilei, iar pentru a reuși asta este nevoie de alimente care să-i permită organismului să își construiască și să își repare țesuturile. Pe când eu, în timpul ambelor sarcini, simțeam foame încontinuu fără să mai fac efort. Urmarea unei diete echilibrate constă în a consuma suficient, dar nu prea mult. La mine era prea mult. După ce am născut, nu am mai avut aceeași foame continuă și chiar dacă urmam regula: Un lucru foarte important este să mâncați atunci când vă este foame, și nu atunci când vă este poftă! , rămâneam la aceeași greutate.

Multe persoane care doresc să slăbească cu ajutorul unei diete se împiedică de trei lucruri:
-          Alegerea dietei potrivite
-          Gătirea mâncării conform dietei alese
-          Cantitatea porțiilor

Adăugând pe lângă ele și lipsa timpului, acestea pot crea stres, frustrare, respectiv dezechilibre de ordin psihic. 
Pe-acolo mă situam când o cunoștință mi-a prezentat o dietă inteligentă. Recunosc, eram obosită să mai ofer credit dietelor și era cât p-aci să-mi accept condiția de femeie...pufoasă. Mi s-a recomandat un program de nutriție cu produse de regim pentru slăbire ce au la bază ingrediente naturale. Încă de la bun început mi s-a spus că pentru a obține rezultatul dorit, va trebui să urmez dieta ținând cont de anumite reguli, precum: cele trei mese zilnice și gustarea care trebuiesc mâncate la aceleași ore fără a se mânca nimic în plus.
Astfel am descoperit programul de nutriție „Smart Diet Experience, ce are ca motto „Slăbește ușor”, noutatea acestei diete constând în pachete alimentare gândite de nutriționiști pentru 7 zile. Am intrat pe site pentru a mă informa mai bine, iar acolo am aflat că toate mâncărurile din meniuri sunt naturale, preparate din produse biologice atent selecționate, lipsind substanțele chimice care dereglează metabolismul și care produc multe boli grave, în timp.



Modul de preparare folosit constă în utilizarea temperaturilor scăzute, pentru păstrarea nutrienților, iar ambalarea se face după standardele MAP (modified atmosphere packaging) pentru a menține prospețimea preparatelor. Un pachet dietetic pentru 7 zile conține pentru fiecare zi mic dejun, prânz, o gustare și cina. Întrucât, așa cum am menționat mai sus, una dintre problemele de care mă loveam adesea era consumarea mâncărurilor după cantități, faptul că pe Smart Diet am găsit o dietă sănătoasă în cantități perfecte, m-a convins să ofer o șansă. Am găsit dealtfel pe site și un calculator care să mă ajute să aflu în câte săptămâni voi ajunge la rezultatul dorit, ceea ce m-a bucurat. 

Meniu săptămânal Smart White , Smart Purple ori Smart Green? Am ales pachetul Purple fiindcă îmi place culoarea mov. Atât meniul White, cât și Green mi s-au părut delicioase, iar cel din urmă este total vegetarian. 

Ce mi-a plăcut a fost că am aflat direct de pe site toate informațiile necesare pentru a nu rămâne confuză în ceea ce privește utilizarea corectă, iar pentru și mai mult sprijin, echipa Smart Diet Experience a creat un grup pe Facebook pentru a fi alături cu orice informații sau sfaturi utile în îndeplinirea obiectivului propus de cei care au ales calea deșteaptă de a slăbi.
Livrarea a fost gratuită și în următoarea zi am primit pachetul. Prima impresie? Profesionalism! Ambalare impecabilă, calitate, toate informațiile de păstrare, consum și gătire pe ambalaj. Unele trebuiau încălzite, altele nu. 

Foarte important a fost pentru mine faptul că meniurile conțin toți nutrienții necesari unei alimentații echilibrate.
Ei bine, în prima săptămână am slăbit 3 kilograme, în a doua 4 kilograme, în următoarea săptămână 3 și tot așa, media fiind cam de 4 kilograme/ săptămână, deși au fost dăți în care am scăzut cu 5 și chiar cu 6 kg. Partea și mai bună a fost că m-am simțit sătulă și în echilibru. Am continuat să gătesc pentru familie, dar m-am gândit cât de bună este soluția Smart Diet pentru cei care au un program încărcat.
Pot spune că așa am învățat să mănânc sănătos și echilibrat, iar după ce am atins greutatea dinainte de cele două sarcini am reușit să o mențin fără efort.
Eficiență garantată pentru o viață echilibrată!
PS: Azi am completat formularul de pe site și am câștigat un pachet gratuit pe care îl voi face cadou unei prietene care se află în aceeași situație în care am fost și eu. Tare m-am bucurat! 


Articol scris în cadrul competiției Spring SuperBlog 2019 
Proba a unsprezecea ”Motivație și dietă, un duo inteligent în experiența SmartDiet” 
Sponsor: Smart Diet Experience 


Surse foto: Smart Diet Experience 



Comentarii

  1. Eu mănânc când mi-e foame și dorm când mi-e când mi-e somn. Dar.... sunt o mare pofticioasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări si mult succes in continuare! Sa găsești o soluție cate ti se potriveste mi se pare foarte important in încercarea de a ti schimba stilul de viata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti ceea ce mananci, eu am testat asta si de cand aplic am si rezultate.
    Mult succes draga, Dana.

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte greu să găsești dieta potrivită. Cred ca voi încerca și eu smartdiet.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos articol și ma bucur ca ai reușit sa îți păstrezi silueta

    RăspundețiȘtergere
  6. ”mâncăm pentru a trăi și nu trăim pentru a mânca”... adevar graiesti! Dar... ce ma fac... cand vad o inghetata de ciocolata uit si de slabit si de tot. Multumesc pentru recomandare! Cred ca e cazul sa gasesc si eu o smart diet :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am aflat multe lucruri din articolul tău! Chiar mă întrebam cum sunt ambalate!
    Super fain articolul!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Un articol foarte convingator. Felicitari si succes!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cantitatea portiilor este si pentru mine o problema, choar daca deocamdata sunt tot slabanoaga

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea mi s-a părut foarte bună această variantă. Şi gătită şi în porțiile necesare.

      Ștergere
  10. Nu m-am gandit până acum la un plan de acest gen, dar mi se pare benefic si chiar as vrea sa incerc si eu asa ceva.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cea mai frumoasă țară din lume pentru vacanța de vară

Fericire totală de la prima gură de cafea

Wish list: Inima României